piątek, 5 lutego 2016

IDEALNE WNĘTRZE DOMU- STYL "SHABBY CHIC"

Cześć. Ostatnio przemeblowując swój pokój szukałam jakiś ciekawych inspiracji, by uczynić mój go jeszcze bardziej bajkowym. Od zawsze uwielbiałam staromodne meble, które wyglądają jak żywcem wyjęte z XVIII-wiecznej Francji. Dlatego też od razu przypadł mi do gustu styl- "shabby chic", w tłumaczeniu na polski jest to po prostu- stary szyk. Łączy on w sobie wszystko co zawsze lubiłam. Dominują w nim jasne, pastelowe barwy- biel, róż, beż, żółć i błękit. Wykorzystuje się w nim stare, lub specjalnie postarzane meble.

A oto kilka moich ulubionych wnętrz udekorowanych w tym stylu:
   


I jak wam się podoba ten styl? Piszcie swoje opinie w komentarzach :).

4 komentarze:

  1. Uwielbiam ten styl i marzą mi się wnętrza w takim stylu, ale niestety muszę iść na kompromis z moim narzeczonym :<

    OdpowiedzUsuń
  2. ojezusie jakie cudne <3 choć nie wiem czy na co dzień chciałabym mieszkać w tak urządzonym domu /:

    http://moonskillx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam ten styl i marzy mi się takie mieszkanie, jednak jak to stwierdził ukochany - "tak to może wyglądać tylko sypialnia, bo przy tak uroczym, księżniczkowym domu będę wyglądał zbyt brzydko >:c" #‎potatoblogersfb‬
    my-kawaii-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu, marzy mi się taki wystrój w domu praktycznie od zawsze♥
    http://koreanskakreska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń