niedziela, 31 stycznia 2016

Aegyo sal

Jednym z najistotniejszych trendów urodowych w Korei jest Aegyo sal (pl. śmiejące się oko) czyli urocze wałeczki pod oczami. Nadają one uroku i niewinności twarzy oraz bardzo powiększają oko. Jedni się z tym rodzą, inni decydują się na operację plastyczną. Można także osiągnąć taki efekt specjalnymi naklejkami odpowiednio podtrzymującymi skórę lub makijażem, jednak nie będzie on aż tak spektakularny jak po operacji. 




Sama także próbowałam osiągnąć Aegyo sal makijażem. Najpierw nałożyłam korektor, następnie narysowałam brązową kredką do oczu kreskę w miejscu, gdzie powinno się zaczynać. Po roztarciu kreski nałożyłam lekko rozświetlacz.
 A oto efekt (1zdj- efekt 2zdj- przed 3zdj- z kreską);

4 komentarze:

  1. Te domalowane albo podkreślone kosmetykami wałeczki wyglądają dla mnie strasznie sztucznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe *ma to szczęście że ma naturalnie* mi wystarczy bardzo delikatne podkreślenie ich cieniem i jest cudo <3 bardzo lubię ten trend choć nie wiem czy teraz ulzzangi już od tego nie odchodzą /:

    #potatoblogersfb
    moonskillx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko się przekonać, choć na niektórych mogą wyglądać dobrze :#

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny trend, ale wolę jego japońską wersję - podkreślasz oko białą, błyszczącą kredką, a dodatkowo nakładasz na to brokat.

    http://tuewelina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń